lördag 10 januari 2009

5 i topp 2008

Jag är tillbaka i Sverige men hade tänkt börja med det här först nästa vecka efter en avkopplande skidhelg tillsammans med 200 ryssar och halva Stockholms län i Hammarbybacken. Skitsamma, jag kan ju ändå inte sova och har massor med viktiga grejer att göra så då är bloggen ett skönt sätt att smita. Här kommer min personliga femitopp för året som gått. Den handlar bara om jobbgrejer. Dom roligaste stunderna har jag förstås haft med tvååringen här hemma som kommer med nya sköna spaningar varje dag men jag försöker hålla det lilla livet borta från bloggosfären så länge det går.

Årets roligaste gig:. Schyfferts 40-års roast

Årets darrigaste gig: Capricen i Uppsala med vinterkräksjuka i kroppen.

Årets största mailskörd:. Efter mitt sommarprogram i P1 regnade det in över hundra mail från lyssnarna. Några med hissnande och väldigt personliga historier,

Årets snyggaste rekvisita: Fleshlighten som vi använde i "Sverige pussas och kramas"

Årets nya kompisar: Flera av människorna som gjorde Morgonsoffan som jag knappt kände förut.

1 kommentar:

Robert Ohlsson sa...

Vad var det som var så bra med schyfferts 40-års fest egentligen, man blir ju nästan nyfiken..