måndag 28 april 2008

Styrelsearbete


Trött efter morgonflyg och en rep/skriv dag på SVT. Kom hem och fick en förfrågan om att vara med i bostadsrättsföreningens styrelse. Men jag har inte tid helt enkelt. Bilden är från kapitlet "I trapphuset" i nya boken.

Känner fortfarande ett visst vemod att Big Comedy är över. Tur att man jobbar intensivt med Morgonsoffan på dagarna. Annars hade det varit riktigt deppigt. Sydsvenskan recenserade sista gigget och gillade showen men tycker inte att ståuppkomiker och TV-humor är en lyckad kombination. Jaja, kul att folk bryr sig i alla fall.

2 kommentarer:

Daniel sa...

Fann en lapp i vår hiss tidigare idag, finns på den här bloggen!

& oh vad jag längtar tills boken dimper ner i postlådan!

jagga sa...

David alltså jag lovar du är det bästa komikern som finns i sverige, kvateret skatan är alltså så man pissar på sig. Du jag älskar när du är med i sthlm live, och jag hörde du skulle vara med där iår igen, men jag vill bara säga att morgon soffan är för barnsligt, hon bruden du är med är fn inte så bra, hon är inte alls nära din rank. Fan David du är bäst:)<3