torsdag 24 april 2008

Sexordsmemoar

Hej!

Grattis till ett rysligt roligt program med Morgonsoffan! Måste va skönt att kritikerna vände rätt snabbt också... ;o)

Jag heter Jenny Eklund och är journalist, författare, föreläsare mm från Umeå. Jag har startat ett projekt för att samla sexordsmemoarer, från kända och okända svenskar. De publiceras på en sajt/blogg och förhoppningsvis även en bok.


Du kanske hört talas om fenomenet, det har ju varit lite omskrivet i några veckor. Fast mitt intresse går djupare än så, jag har jobbat med livsberättelser (av det längre slaget) i flera år.


Jag skulle bli väldigt glad och hedrad om vill bidra med din livshistoria på sex ord!

Särskilt med tanke på all den erfarenhet du har kring humor/nöjesbranschen. Vore intressant att höra vilka ord du välje

---------------

Tack

Här kommer min historia:


Kiss, bajs, kräk och käk förstås.


Som du förstår är jag småbarnsförälder. MVH/DB

Inga kommentarer: