fredag 11 april 2008

Slut på smicker?

Vi fick två rätt beiga recensioner igår i VF och i VK. Dom har ju rätt i att det är lite av en smörgåsbordsföreställning där man inte hinner få en djupare bild av personen som står på scenen.

Dom snälla ord jag själv fick är det nog slut med efter kvällens gig i Östersund. Jag var i fin form och passade på att rosta Jämtlandspatriotism och Evert Ljusberg. Jag sa att jag gillade Evert och hans militanta patriotism men att han gick för långt när han hetsade fram att de där studenterna så att de flög rakt in i World Trade Center.

Det blev rätt tyst i salongen...

1 kommentar:

berinder sa...

Varför, å varför, åkte jag inte hem till Östersund och hörde på er. Tänkte ju åka dit och lyssna på Betnér men hoppade just för 10-minuters gigen, inte värt att åka 50 mil för... Men, hade åkt bara för att få se folks reaktioner om jag vetat om det här... ;)

Ska bli skoj att se om du nämns i Everts presidenttal i år! :)