onsdag 10 december 2008

Fler och fler lappar får sin förklaring


Hej David!

Jag måste bara få tacka dig för en underhållande bok ”Den som inte tar bort luddet ska dö!” I din bok finns en lapp som sitter på en bil där det står ”fel parkering böter 500 kr”. Den har min son skrivit för ett par år sedan. Den roliga historien bakom lappen, som för övrigt är en gliring till fel parkerade bilar är att för ett par år sedan, när vi precis flyttat hit till den lägenheten vi bor i nu så blev jag irriterad över att folk parkerade sina bilar hur som helst utanför dörren. Vi har parkeringsförbud där i och med att vi har en busshållsplats utanför min port, ja eller 2 m från den. Eric tänkte då skämta och satte en lapp på en bil där det stor "fel parkering böter 500 kr".

Så han och jag tackar för den trevliga upplevelsen att se hans lapp i din bok

Mvh Heléna från Härnösand

Inga kommentarer: