måndag 23 juni 2008

Sommarlov



Nej, nu får det vara paus här ett tag. Jag lämnar er med den sista misshandelsfilmen. Jag vet att boken varit slut ett tag igen men från den här veckan ska den finnas ute i butikerna.

Vi kanske ses någonstans i sommar. Jag gör lite strögig:

11/7 Stockholm, Gröna Lund
12/7 Stockholm, Gröna Lund
15/7 Halmstad, Wimans salonger
16/7 Helsingborg, Pålsjö krog
18/7 Varberg, Majas
19/7 Varberg, Majas
29/7 Gustavsberg, Glashuset

Eller så hörs vi kanske i P1 den 9 augusti då jag sommarpratar.

Ha det så skönt nu!

9 kommentarer:

Simon Linderborg sa...

Var köper man biljetter till ditt Halmstad-gig?
Kommer du att uppträda helt själv?
Hur länge håller du på?

Joakim sa...

Jäkligt bra spelat av er båda det är nästan så man tror att det är på riktigt... Där har Schulman inte så lite att tlära...

Trevlig sommar //Spanarn

Anonym sa...

Tjena, David! Jag köpte ett ex av din nya bok. Den var jätte rolig. Tack! För att du gör såna böker.
Är bråken på dina upplagda videos uppgjorda?
Hoppas att allt är bra.

David Batra sa...

Man köper biljetter på mwmevents.se. JAg uppträder ihop med Peter Wahlbeck, Måns Möller och Özz Nujen. Jag kör vär i ca 20 min.

Lillan sa...

Trevlig sommar David! :)

Kram
Jessica

Anonym sa...

tack för sommarpratet, mycket hörvärt! hoppas vi ses någon dag på någon scen :)

keep smiling
/Ludde

IVFprinsessan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
IVFprinsessan sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Göte Børge sa...

Mycket hörvärt program. Vi satt under kvällsutsändelsen i bilen från Köpenhamn med sovande barn och väl hemma satt vi kvar i bilen tills det blev musik så vi kunde få in barnen och lyssna vidare.

Tack så mycket för en otroligt lyckad icke-humoristisk prestation...

Så undrar jag om knullsnacken i början, var det något vad med någon kompis? Det var ju lite malplacerat...