fredag 29 februari 2008

På vägarna igen


I kväll drar jag till Norrland och kör standup. Det var länge sedan känns det som men jag ser verkligen fram emot det. Mer info finns här.

Jag tror aldrig jag har fått så mycket standupförfrågningar som nu och jag tackar nej till i princip allt vilket känns lite trist. Morgonsoffan spelas ju in löpande varje vecka hela våren så det blir tufft att hinna med mycket mer. Och så ska jag ju ut med Big Comedy förstås. Här är dom publika grejer jag gör i vår (reservation för ändringar). Biljetter till oplanerat köper du här

7 mars – Norra Brunn, Stockholm

3 april – Big Comedy, Karlskrona
4 april – Big Comedy, Kalmar
5 april – Big Comedy, Norrköping
6 april – Big Comedy, Göteborg
10 april – Big Comedy, Umeå
11 april – Big Comedy, Östersund
12 april – Big Comedy, Sundsvall
15 april – Big Comedy, Stockholm
17 april – Big Comedy, Västerås
18 april – Big Comedy, Linköping
19 april – Big Comedy, Jönköping
25 april – Big Comedy, Karlstad
26 april – Big Comedy, Örebro
27 april – Big Comedy, Malmö

23 maj Uppsala – Regina teatern, Oplanerat
24 maj Norrköping - Skandiateatern, Oplanerat
29 maj – Norra Brunn, Stockholm

Inga kommentarer: