fredag 11 januari 2008

Mail från redaktören

Hej David!

God fortsättning!


Jag har nyss kommit tillbaka och nu läst igenom ditt tack och hela bokens förord. Vad gäller förordet har jag ”putsat” lite i det och skickar det nu tillbaka till dig, men jag (och Anders) tycker kanske att det är lite för redovisande av metod, lite väl torrt, och för lite humor. Det är ju det första läsaren möter i hela boken och då borde strängen spännas ännu lite.



Ok. En natt till i skrivarlyan. Fan, man ska inte läsa för länge på universitetet. Klart allt "blir redovisande av metod, lite väl torrt" när man har 160 poäng i bagaget.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha!

Ska bifoga det där till min lärare på måndag i fall han tycker mitt metodstycke skulle halta ;-)

Lilla_Paris sa...

Ja,, vi borde alla förksta högskolan. Jag lägger ner mina biologstudier i detta nu. Kanske går med i en sekt i stället.

Du inspererade mej=)