fredag 6 februari 2009

Tvivelaktigt söndagsnöje

Nej det blev inget designpris men det var ju inte heller så väntat. Fick det här mailet idag. Typ fjärde gången någon påstår att jag är lik en kille på Musikbörsen.

Hejsan!

Jag har ett förslag som tåls att lyssna till, om än ett lite udda sådant. Jag tänkte att du (David) skulle hänga med mig in på Musikbörsen i Malmö någon dag, då där arbetar en man som är dig väldigt lik. Denne man kan tydligen enligt mig uppfattas som en ganska sur och otrevlig mann , alternativt pretentiös eller högfärdig, vilket är synd. Men jag tänkte att (ni är väldigt, väldigt lika) det kunde vara kul att lätta upp hans vardag och samtidigt min syn på honom, genom att ta med dig in, så att du kunde köra en \"men, va\' fan du é ju jag\"-grej.

Vad tros om detta? En långsam söndag kanske.

Nu vet du i alla fall, så det är bara att höra av sig!

Vänliga hälsningar, XXXXXX.

Frid!

Inga kommentarer: